Weefwerk

Weefwerk
Wát een vrijheid voor het weefwerk.. eindelijk van het getouw

maandag 18 juni 2012

Het ontwarren van mijn paars/roze schering vordert. Rustig op een krukje pak ik baan voor baan en centimeter voor centimeter. Het valt me mee: ik doe een half uur per baan (6 meter). De draden "plakken" aan elkaar. Blijkbaar vinden ze elkaar heel aardig!!!!

Ik heb opnieuw het kopje volgers in de indeling aangebracht en ik kan op mijn dashboard zien welke het zijn. Hoe krijg ik deze weer terug? Of moeten de volgers dat zelf doen??

1 opmerking:

  1. Het 'kopje' volgers staat nog niet goed op je blog. Niemand kan daar iets aan toe voegen. Onderstaande tekst wordt er bij gezet, kennelijk is er in de startfase een foute invoering gedaan. succes, lieve groet Lida.

    Onze excuses...

    Deze gadget is onjuist geconfigureerd. Hint van webmaster: zorg dat de 'Friend Connect-instellingen - start-URL' overeenkomt met de URL van deze site.

    BeantwoordenVerwijderen