Weefwerk

Weefwerk
Wát een vrijheid voor het weefwerk.. eindelijk van het getouw

zaterdag 12 mei 2012

Taqueté op 4 schachten.
Leuk om te doen, maar ik had slechts tijd voor een klein lapje, uitstekend geschikt voor een portemonneetje. Het valt altijd tegen als je een klein dingetje wil maken. Er gaat behoorlijk veel tijd in zitten. Zo'n beursje moet ook gevoerd worden. Deze keer heb ik daarvoor tricot gebruikt. Het naaiwerk deels met de machine, deels met de hand gedaan en hoewel ik het portemonneetje best schattig vind, ben ik niet geheel tevreden over het eindresultaat. De naaimachine "glijdt" een keer uit en dan is het stiksel niet recht, of er wordt een steekje overgeslagen. Gelukkig is het geld, dat in je beursje zit, ook niet altijd onberispelijk. Ik troost me met die gedachte..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten